{{alert.message}}

Veel gestelde vragen - Groenhart App

1. Wat kan ik allemaal met de app?

Alles binnen handbereik met de Groenhart app. Scan het product en zie direct de specificaties of plaats snel een bestelling. Bekijk ook de actuele voorraad van onze 12 vestigingen in Noord-Holland. De app is geoptimaliseerd voor gebruik op bijvoorbeeld de bouwplaats, vanuit de bus, werkplaats of kantoor.

Een eigen account geeft inzicht in de condities en daarmee kun je gemakkelijk bestellen vanuit historie of bestellijsten. Ook handig om je magazijn te beheren en de voorraad op pijl te houden. Tweemaal daagse franco levering met de Groenhart Dubbeldienst voor bedrijven in Noord-Holland. Of levering door PostNL voor particulieren en bedrijven in heel Nederland.

2. Waar kan ik de app downloaden?

Je kunt de app gratis downloaden in de Play Store voor Android en in de App Store voor Apple (iOS) toestellen.

3. Kan ik de app gebruiken als er geen internetverbinding is?

Nee, voor een werkende app moet je smartphone of tablet hebben met internet (wifi, 4G, 5G, etc.).

4. Is de app te gebruiken op een tablet?

Ja, de app is te gebruiken voor een tablet. Maar wel specifiek gebouwd voor mobiel.

5. Heb je een zakelijk account nodig om geruik te maken van de app?

Nee, iedereen kan gebruik maken van de app. Je hebt geen zakelijk account nodig.

6. Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken in de app?

In de app zijn er meerdere betaalmogelijkheden beschikbaar, iDeal, Creditcard, Riverty of op rekening. Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden bij Groenhart klik hier.

7. Hoe werkt de scanfunctie?

Geef toegang tot je camera en zie direct welke condities jij met ons hebt afgesproken. Binnen een paar klikken zit het product in je winkelwagen. Je kan zowel barcodes als QR-codes scannen.

8. Hoe werkt de locatievoorziening?

Geef toegang tot je locatie en zie een oogopslag de dichtstbijzijnde Groenhart vestiging. Neem vanuit daar snel contact op met de vestigingsleider of vertegenwoordiger.

 

Terug naar veel gestelde vragen