{{alert.message}}

Veel gestelde vragen - Bestellen

1. Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat in de webshop?

Bestellen in de webshop is heel eenvoudig:

Stap 1 Plaats het gewenste artikel in het winkelmandje.
Ga naar het artikel van je keuze en klik op de knop 'In winkelmandje'
Heb je alle artikelen in het winkelmandje gelegd, dan klik je op het winkelmandje (gereedschapskist) rechtsboven de pagina.
Je krijgt een overzicht van alle artikelen die in je winkelmandje zitten. Hier kun je het aantal nog wijzigen, of artikelen verwijderen.
Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'Ga naar afrekenen'.

Stap 2 Bezorgmethode kiezen.
Je hebt de keuze om je bestelling te laten bezorgen door onze eigen Dubbeldienst. Deze Dubbeldienst is gratis en is alleen voor het bezorgingsgebied Noord-Holland.
Je kunt ook kiezen om je bestelling af te laten leveren buiten Noord-Holland. Hiervoor kies je 'Pakketdienst'.
Afhalen in je favoriete vestiging is ook mogelijk.

Stap 3 Persoonlijke gegevens opgeven.
Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij om je persoonlijke gegevens in te vullen.
Het afleveradres staat standaard hetzelfde als het factuuradres. Wil je je bestelling op een ander adres laten afleveren, dan klik je op 'Afleveradres wijzigen'. Je krijgt dan een nieuw scherm waarin je een ander adres kunt kiezen of een nieuw adres aan kunt maken.
Daarnaast is het mogelijk en bij sommige bedrijven verplicht, om een ordernummer en/of projectcode aan de bestelling toe te voegen. Evenals de naam van de besteller en eventueel extra opmerkingen.

Stap 4 Bezorgmethode kiezen.
Kies je gewenste afleveradres. Staat deze er nog niet in, kun je hem zelf aanmaken. Anders kun je een adres kiezen uit de lijst
Bezorgmethodes kunnen gekozen worden uit Dubbeldienst (binnen Noord-Holland, op rekening), Pakketdienst (binnen en buiten Noord-Holland) of afhalen bij één van onze vestigingen bij jou in de buurt.

Stap 5 Betaalwijze kiezen.
Klanten die op rekening staan bij Groenhart hoeven geen betaalwijze te kiezen. Deze stap wordt voor die klanten automatisch overgeslagen. Nieuwe klanten of klanten die contant (via i-Deal, Mr. Cash of Sofort Banking) willen betalen krijgen een i-Deal scherm.
Jouw bestelling is nu afgerond

2. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Wil je een bestelling annuleren? Dit kan door contact op te nemen met onze hoofdvestiging afdeling webshop op 0299-480102. Zij zijn te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur. Geef voor de annulering je naam, eventueel debiteurnummer en het ordernummer door. Deze gegevens kun je terug vinden op de orderbevestiging die je hebt gekregen bij het bestellen.

3. Wat is de status van mijn bestelling?

De actuele status van je bestelling kun je opvragen bij onze webshop via 0299-480102 op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur.

4. Kan ik een lijst aanleggen voor toekomstige bestellingen?

Als je veel terugkerende bestellingen hebt met steeds dezelfde artikelen, kan je deze in een bestellijst zetten. Dit doe je door naar het gewenste product te zoeken en dan te klikken op 'meer informatie'. Je krijgt dan de detailpagina te zien waar de knop 'toevoegen aan bestellijst' staat. Als je hier op klikt krijg je een popup waar je het product in een bestaande bestellijst kunt zetten of een nieuwe bestellijst kunt aanmaken waar dit artikel dan in komt te staan.

Hoe bestel ik producten uit een bestellijst?

Vul bij elk product wat je wilt bestellen het gewenste aantal in. Let erop dat bij bepaalde artikelen er een minimale hoeveelheid nodig is, bijvoorbeeld bij spaanplaatschroeven.

Zodra je alle producten hebt ingevuld die je nodig hebt, klik je op 'Alles bestellen'. Al deze artikelen worden nu in je winkelmandje gezet.

5. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Alle bestellingen op onze webshop worden verwerkt op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur. Als je als zakelijke klant de bestellingen binnen Noord-Holland (boven het Noordzeekanaal) wilt laten bezorgen dan geld de regel op werkdagen maandag t/m vrijdag "Vóór 10:00 besteld, 's middags bezorgd. Vóór 17:00 besteld, de volgende ochtend bezorgd".

Bestellingen die bezorgd moeten worden buiten Noord-Holland kennen een afwijkende regel. Orders welke op werkdagen besteld worden vóór 14.00 uur 's middags worden de volgende dag bezorgd.

 

Terug naar veel gestelde vragen